2011年7月31日 星期日

看vet 記


仁安獸醫x所= 6點半係e 陣vet 度打完針, 仔仔番到屋企嘔, 仲個臉發紅, 耳仔又紅, 打電話番去問去事, 第一次就話係暈車浪, 第二次就話可能係嚴重敏感, 要即刻番黎睇~ 仲話睇埋我先close, 叫我快d 飛的過去, 過到去無事, 退左紅, 事但搵個唔知係助護check 下, 話無事, 仲要收500...唔知點收

另外第二日, 捲捲去左另一間叫動物醫x 中心, 之前佢打開針gei, 夠期又去打針, 個鬼佬e 生check 過, 話佢有d發燒, 叫我出去等多15 min 再睇睇打ng 打得針, 結果, 都係唔打得, check 過應該係發燒, 的確捲捲係有d 唔係咁想食野, 但係都肯食, 我以為換牙仔唔想食野, 佢開左d antibiotic 俾捲捲食, 下星期再覆診, 都只係收350~

一個係同一間vet 度打完針, 晚上出現敏感, 番去覆診, check 過無事, 竟然要收500~
一個本身只係想去打針, check 到有發燒, 開藥, 細心檢查, 要左350

我覺得, 邊個值得, 邊個唔值得, 相信都好明顯~~
留意, 我知道有pet, 有d $$真係應洗得洗, 但係..我認為d vet 都唔好砍得就砍lor~~

沒有留言:

張貼留言