2009年2月1日 星期日

分手日

表妹同姨仔今日番廣州,我都好累好累..送左佢地上火車~我就做我今日分手要做ge 野..

今日又同佢分左手.....到我今日先知,原來佢講d 結婚.組織家庭,俾幸福我都係呃我ge...之前毎一次嘈交,我tum 番佢就係因為我相信佢會俾幸福我...我相信佢真心愛我,所以我先一次又一次咁原諒,好多人都話,佢同我唔夾,咁辛苦一齊為乜,其實我同佢一齊第一日~我已經知道大家唔夾,點解仲係夾硬係埋一齊,一年黎,我就係相信佢會改,佢會真係有一日會變得好愛我,好鍚我,咩都係以我為中心....但係到一年之後...今日再罵分手...佢都係一句挽留ge 說話都無講........

我拎番晒所有佢放係我屋企ge 野出黎...俾番晒佢....佢自己都要求拎番走,我張一袋二袋ge ps2,相机,game 碟都俾番晒佢,我都唔會再諗同佢有咩希望......但係夜晚又心思思想俾多次机會佢...我send 個sms 問佢:點解到你e + e 個時候都係一句挽ge 說話都無?
佢答:如果我唔失去你一次我就永遠都唔會改好!
我回:咁你唔會再有机會....
佢答:多謝你咁耐以來的照顧同包容

我收到一個咁ge sms...我真係知道..自己真係好天真同好傻(a 嬌上身)投放咁多感情時間同埋金錢,我自問自己都好珍惜佢....但係毎次嘈交ge 原因都係類似d 佢唔夠珍惜我咁ge野,同埋做埋d 幼稚野令我覺得e 個人跟本小朋友得無可救藥!令我好激氣,我唔想好似揍仔咁a..我想做小朋友就俾人鍚個個lo~我要做俾人包容個個lor......

我覺得唔失去我一次..就永遠都改ng 好....咁當我係乜野a??練習對象a?永遠錯左都可以番轉頭架咩?無e 支歌仔唱lor...點解我俾今多次机會你你都唔改.....我希望你改好左係會對我好lor....但係我e+覺得唔係lor...佢一直都係搵我作為一個訓練對象...自己改好左就同第二個一齊.咁同第二個一齊ge 時候人地咪覺得好完美lor.......好自私好自私......既然係咁...算la..就當自己俾錯机會人...睇錯人.....雖然我份人易話為話我林jiji..俾人恰..我都認ge..但係我覺得對人好e個係我做人ge 宗旨....我都會係拎得起~放得低ge..不過我諗我要再小心小心咁選擇我ge 男朋友