2009年1月29日 星期四

2009農曆新年到la!!!!!!!!!!!!!新年快樂~

hello~係度祝睇我個blog 的朋友~新春進步!萬事如意!身體健康!財源廣進!學業進步!青春常駐!大吉大利!

講下新年番大陸做左d 咩呢~其實都無咩~就係一家係一齊怒打麻雀.....小女子唔識打,交左六十多元學費...><""初一交到初三a~初四同埋表妹同姨仔落黎hk 玩~~~~

街就無乜點去la!!!~~不嬲都對d 姨婆無乜好感...!由其係xx!!正一pk 婆!!點我老媽做e 樣做個樣!仲叫我幫佢湊孫~..傻架咩~我自己走去同小朋友玩就好地地..你叫我help 你湊我睬你都傻la...........low b!

番去無乜點影相~bf 應成左話送相机俾我!!唔知几時先到我手上呢~
一番到hk 就同佢嘈......有兩個a 婆係度同我講:自己咁嬲做乜野a.......男人對你唔好咪唔好理佢lor...至緊要財政獨立,其他你洗乜理佢咁多姐!唔岩傾就收綫la!
真係好精境~不過之後又係糖痴豆/..\嬲死自己a