2009年2月2日 星期一

新年後第一日番工

一朝早番工~好~一早無遲到!好!之後番到公司~收開工利是!二百大元!好!一早開會傾公司大計!好!老細話:今年好机會~我地要發大黎做!!!!!!!!!!!!!!!!下個用要meet target3000k!
我話:好野!!發大黎攪!!!!!!!!!
散會之後我同老細講:老闆~你記ng 記得我11月個時交左resign 信俾你a~我做到二月十四架za!
老細:下....唔係下話...我唔記得左tim.....e + 請個人pick up 你好難wo...你至少都做到二月尾la..
我無奈:下.........咁......好似唔係咁好wor..
老細:咁..你都要俾時間我搵個人番黎pick up 你先得架..
我:..但係我三個月前通知左你架la wor....
老細:我知...不過我唔記得左a. 真係..一於咁話la...
我無奈:....唔..咁好la........./...\
太差la...又硬食><".. 下午努力工作!!!!!!!!!勁busy! 分左手第二日.....唉........自己一個人..真係覺得自己有d lonely......放左工番到屋企..又心思思睇番佢個日記.............佢係日記度仲話好愛我!!!!!!!!!! 我已經了解e 個大話....我分析...如果愛我,點解唔同我一齊...再盡力俾更多幸福我?如果真係想同養我....點解分手要講多謝我一直以黎ge 照顧而唔同我一齊?如果真係想同我結婚...點解要分手而唔挽留?好多好多點解....e d 大話一個一個咁擊破.........有人仲打電話黎問:你講咩我呃你a? 我話:都分左手lor....呃咩都唔重要la... 自己一個人...好悶....時間都係咁過...一直都睇住個電話..睇下會ng 會有人send sms 黎tum 番我...睇住個電話...會ng 會有人打俾我.tum 我回心轉意....直至e +...一直都無... 我都好知道...我自己只係俾自己希望....其實....根本無咩可能....就算真係收到電話 or sms 自己都唔會輕易原諒.....真係好矛盾...自己都唔知自己想點...其實可能我真係好想好想佢會為我改變..........唉...................................諗咁多做乜a...e + 你自己講分手..人地e+ 和議la.....從來都無當過你係一回事a....快d 死心la>.......<....!嗯!我會努力.....