2009年2月11日 星期三

今日發現黎緊星期5係黑色星期5

其實我自己邊有咁醒a~都係睇pansy 個blog 先至醒起za....不過話時話唔知點解..我真係覺得黑色星期5係會黑仔d 架...好担心a...唔知e 個星期會點呢?

今日都算係好好ge 一日...準時放工close 電話...but 又有個好痴媽筋ge candy 姐...打黎:要貨...星期5要用..聽日送ng 送到過黎?! 頂佢個肺...又係black 口black 臉ge 語氣...痴佢個綫..我e + 好得閒a?特登拎貨俾你a..你條pk ...上次已經同條友講過....我話同我落order 最少都三日通知la...頂佢..今日落聽日要你食蕉la..之前仲成日complaint 我電話打ng 通..我心諗..你都白痴架..我sales 黎架ma...我個電話咁易打架咩!?話時話上次又係咁急要貨..攪到我要出面help 佢係邊第二個客度借貨幫佢救急...好彩佢遇到我行佢個區..我口硬心軟za..如果唔係..搵鬼幫佢a!!之前又成日恰我個fd (即係之前係佢度做ge朋友)我對e 個candy 姐一早就無乜好感....叫佢食蕉食蕉食蕉!

好.再講下公司...聽講老細過左澳門..即刻另一位同事話晒事....你d 貨送ng 到a..自己送la...頂...我好busy a...聽日仲要入元朗......一大堆野...我28 就last day la..跟我個個新同事快d 黎follow 我d 野la...我另一個同事吳尊..做marketing..wa>.<佢都好慘...做十萬几樣野.....simple d 黎講..佢係公司ge 超級打雜....佢都好busy..我都唔想俾咁多野叫佢help 我落單...因為我知道..全公司...一直都只係得做野個一兩個人做野...其中一個就係我.......所以咪做到累就din lor..不過就係咁架la...din 左都無人可憐架...e 個世界就係咁現實架la!

聽日朝早入元朗..之後趕番公司去tst再入lai chi kok........再接d 突發case..又係busy 的一day...

陣間老公會過黎整電腦..等我hel.p 佢按摩下先..因為今日都知道佢做野都好辛苦......希望佢聽日無咁累....脾氣好番d la