2009年3月14日 星期六

the sims 2~好玩

個個都唔知道我鐘意玩old games...the sims 我一向都係追隨者,我玩過8合1~一直都有keep 住玩~睇住d 人仔行黎行去~真係好開心~~之後就玩the sims2~~因為change 左新電腦~所以可以玩得好smooth~真係好開心a^^~

好la~講番e 几日...心情都唔算太差....不過...老細的確乞人憎..成日都迫我過korean 去做training~算la~我對佢無好感..覺得佢太細超得好過份...好多野都help 住第二個sales 又唔help 我..e + 我change 左pose...又係咁對我...我真係好想叫佢去食蕉...就正如我叫d 客去食蕉一樣~原來坐係office 度..d time 仲難過..平時我一早就番左屋企訓覺ge 時間...竟然都係係公司過...真難捱...几時個市先會好番d a??希望可以快d 好d~我就可以快d 多個机會搵野做la..^o^唔知老細會ng 會炒我呢?

講番個新人.....竟然到左今日...老細問佢係我身上學到d 乜...佢竟然仲話咩都唔係好熟..我真係救命..我咩都教晒..e + 竟然話咩都唔識..早知係咁..我就咩都唔教....激死我..之後d pk 同事竟然左一句右一句咁勸我俾d 心机教佢.wa...我識ge野我都講過俾佢知la...點sell 我覺得好個人架wor..我點知點sell a?!我都唔sell ge...buy 就buy 唔buy 就算架la~收皮!我個時入黎咩都無人教la..我個c 兄乜都話未sell 過..唔知la.....我夠係乜都唔知咁撞番黎la..真係攪笑..我識鬼..我吹水姐ma....真係...>,<"

好~講番感情..~都ok..計劃28 請假去玩..唔知電車可ng 可是代我番一日工呢~希望得la!!!400 一day wor^^