2011年7月31日 星期日

我家的貓被不知名人仕虐待

我家有兩隻可愛的貓, 黃貓叫捲捲, 黑白貓叫銀仔, 近黎有個痴綫佬, 在7月29 日, 用鎖匙在鐵閘外fing 入黎打傷我捲捲隻眼, 打到佢腫晒, 這件事只我有媽媽看到, 第二日, 即係7月30日仲過份, 我妹妹同媽媽在差ng 多下午1點的時間, 那個男人竟然帶住大木棍到我家門口唔知想做乜...我覺得佢係想打我d 貓, 佢係一個心理變態的虐貓者...

點解要欺負唔識講話的小動物.....好過份, 我真係好心痛, 好担心, 仲訓唔到...

今日simon同我buy 左個cam, 整左個server , monitor 住自己個門口....

我的好男朋友, 佢今日真係為我做左好多野, 我覺得好感動, 佢所做的毎一件事我都放在眼內, 佢知道我擔心屋企, 佢晚上做定research 要買咩cam , ready d 乜野, 真係好細心!! 今日同我去深水埗電腦中心去買野, 老實講, 個d 地方真係唔係好慣, 太逼, d 人個身有d 痴粒粒, 又有d 汗定唔知乜味, 好恐怖, 佢叫我搵個地方坐下等佢自己一個上戰場, 我真係覺得好體貼~~買齊料同我番去佢屋企整一大輪,好用心去為我做( 至少我眼見係咁)
去到我屋企, 食左好難食ge 媽媽飯, 就開始set cam 整rounter 同server, 真係好開心, 講得出做得到ge 男人, 最重要係唔洗我等佢几時做, 佢即刻就同我準備好晒所有野做到好晒, 見到佢做到身水身汗, 我真係覺得好窩心, 千言萬語都表達唔到我的喜悅....因為佢所做的事, 係乜都比唔上咁珍貴, 真的令我感受到佢係愛我的....好感動吖, 現在的我, 安心很多了...真的謝謝你


你今天辛苦了~

沒有留言:

張貼留言