2011年7月31日 星期日

開始發出負能量


星期日係我第一次的玩水上活動的日子, 可是很累很累的開始, 當我很累, 脾氣不好的時候就會發出負能量, 能量都唔係野小, 我之前發放過的負能量是可以把全屋的電器一晚之內全部壞晒。我是什麼都沒有做的

首先是男朋友的電腦累了, 我開始心情不好, 因為佢要自己整電腦, 又有好多野煩, 又要係屋企用電腦做野, 見到佢咁頭痛, 我又會開始有負能力增力。跟住攪左几日~又講番星期日ship p,晚上在bf home 看住佢整電腦整到晚上三點, 明天可要7點起身到紅hum 集合。到真正訓著,我估都已經係4點的事。只訓得三個鐘za 几din

之後昨日星期一, 我公司電腦無lala 死左, hand 左机之後入唔番windows , 不停出藍底白字, 我又做唔到野。 番到屋企, dl 番qq 又慢到死。但bf 真係好好~ot 完放工即刻過黎同我整電腦, 睇下可ng 可以攪快d, 雖然沒有太大分別, 但係個份心意我已經放左係心入邊了, 好sweet的~~多謝你~~

e 几日辛苦你了, 加油吧

沒有留言:

張貼留言