2012年4月9日 星期一

又是相片

個日, 係星期六, 又係因為佢EX 的相片而大吵, 我想不到...他的反應會如此大... 佢竟然開口叫我走.....把我的公仔都掉在地下....口口聲聲說我沒有尊重佢....竟然因為過去的相片而已, 現在卻如此對侍我, 又有沒有尊重我?口口聲聲說愛我, 做出來的事又有多愛我呢?

當初 佢答應我, 見一次就DEL 一次...到最后DEL 左D 乜野..什麼都沒有del 過...對我發咁大脾氣, 利用我的說話去大造文章....我知道佢明知道我的意思不是要del 佢家人的相片.....點解要咁對我....

我知道我現在還是比不上久人....
不過我相信, 一直沒有放下過去的男人不配得到將來的幸福