2009年4月11日 星期六

起粒粒

唔知係因為天氣ge 問題定係食得太多濕熱野..攪到眼周邊ge 皮膚好痕..真係好驚好似上年咁..唔知做乜鬼..個臉腫到好似豬頭咁....當時又無去睇e 生..好似係出風lan 咁...不過就only 係個臉出wor>.<~當時一路食lunch...一路出..真係好嚇人架...

我仲記得上年出e d 野ge 時候..有個我見過一次又無去follow ge 客,見到我係條街度腫到咁..特登叫佢個assistant 打電話黎我公司問候我.....之後我都無再去探過佢lu~~呵呵~~

真係好驚e d skin 敏感...好驚好驚......

沒有留言:

張貼留言