2009年4月10日 星期五

財散人安樂之水草篇

so happy~放几日長假~約左pan pan 去官塘shopping!great!

因為之前話要pat pat 痕,話要做一個靚女架ma~所以就係出街先化左個半鐘時間扮靚!ok 化個靚妝!著見靚3~結果...late 左半個鐘先到a!wkkwakwa又要pan pan 等~so sorry!!!

第一個被我地踩上去ge 地方~係bra shop...
我都好強...一次過buy 左一個bra...三條睡裙~兩條under wear~

日本size 呢~就係吋數岩我..但係cup 數呢~就d 級都唔係包得好夠..但係d 款呢..就可愛d..得人鐘意d gei

歐美size 呢!!所有野都好岩我.....不過就係差個吋數...wear左落去之後...個扣扣到最埋都係鬆...所以最後bra 只係得一個..而睡衣因為無乜點分..所以岩心水就可以buy ~所以都buy左好多!!

之後去左另一間buy 衫ge 店...buy 左件ck ge under wear 同保暖衣!仲buy 左條ck ge boxer 俾老公!老公話晒銀..唔理佢.哼

之後就去左pan pan fing $$ 最多ge shop...好多岩番工著ge 3...不過因為我生得太細粒..好多3 都唔岩我著..因為d size 係no.4.ge 多..而我呢..我估我可以著到no 2!所以我係e 間shop度無發din...因為岩心水ge 都唔岩著-,-.都唔知開心定開心..所以..我只係buy 左一條dress 就算lu...
結果我只係散左7百几蚊....不過之前我同a妹行街都已經散左一千蚊...月頭就用千7la!已經用完e 個月ge quota la!!good!!!!!!!

黎緊星期日番大陸拜下婆婆!!!開心計畫有咩好野buy 先

沒有留言:

張貼留言