2009年2月13日 星期五

上網好ng 穩定

仆街!晒左5百几蚊buy 個bufalo ge router 番黎...上網勁ng 穩定..無屎lala 都自己offline,仲攪到hkbn 睇電視個d 都slow 埋........攪錯a...我buy 個router ge 用意唔係攪成咁架lor...
仲要攪左三日...到今日...先發覺...之前攪個d 係得個吉....仲攪到成肚氣..勁興!
我同bf 講:駁左個router 上網之后好唔穩定仲成日offline..仲攪到睇電視都慢埋a...卡下卡下睇ng 到a...
我bf:下?!?應該唔關事架wor...你部電視唔會駁落上網綫架ma..所以應該唔關事架
我話:我部電視係同上網綫用同一router 架wor..香港寬頻電視wor...之前上ng 到網就睇ng 到電視..
bf:cher 你都唔講清楚係乜野睇ng 到...我都唔明你想表達d乜
我即興:你到底有冇用心去理解我想講d 乜架?
隨即就嘈.......我真係唔明lor..我覺得我表達能力真係唔係咁差lor...我唔明講講下上網...點解可以理解成睇無綫a 亞視個d 有影響姐...我夠知睇大哥大姐台係唔關事架la..我就係想同佢講..因為用左router 連睇電視都慢左....咁樣都可以理解成係睇無綫亞視..我真係唔知講乜...到我再講多少少....佢先至get 到我講緊有綫電視.都唔知我想講乜..我想話好la wor...人容忍都有個限度架....連續三日...掛名黎help 我整電腦...整左半個鐘都唔夠自己話好累沖涼入房訓先...咪又係得番我自己整..好la..三日都整ng 到..今日我自己set好左....發覺會有offline 同埋睇有綫電視慢ge 問題..law 出黎同佢講,就係度嘈我話我e 樣個樣..好老實講..我真係覺得好乞人憎lor...自己累訓先唔理我..已經三日la..我都無發佢脾氣la...又話同我整..整個吉出黎...我都無嘈la...竟然話我講得唔清楚而同我嘈...之後說話得寸進尺....咁我講乜佢都理解ng 到架la...溝通ng 到咁咪算lor..唔好溝通咁最后都係分手收場架la...咁仲有乜好講姐...想點姐..講句野都姪住晒仲有乜好講姐.....唔嘈我由自何...一嘈我即刻開拖....聽日情人節..真係好唔想出去見佢....好乞人憎...同埋..我打俾你係想問下你會有乜解決e 個問題ge 方案lor...二話不說...再買個第二個router lor.....好老實lor..我真係覺得好晒....我打俾你係想知道有咩方法可以try 下點樣可以令佢work 得好d lor..而唔係即刻唔要佢lor....唔洗佢出錢....乜都買買買...買唔係問題a...都要有用先得架?!咁第二個又係咁咁又點a??痴綫架.咁買二十几三十個番黎try 到得為止a...低能!

之後我罵到拎住個電話無野好罵...佢就話:咁我去刷牙..陣間再傾.....過左5mins..收到msn:

i slp la
call u tomorrow
88

.咁就結束今日..................其實我e + 都仲好嬲lor...無任何一句說話係安撫我情緒架lor...咁我又可以點姐....唯有憎佢..憎到佢一個無可再憎ge地步之後分手lor....無人改變...分手係遲早ge 問題...點解我指出咁多問題...俾咁多次机會..d 人都唔改?..咁問題係咪就係我太心軟.........真係無人知...

1 則留言:

  1. 唉, 亞草, 我真係唔明妳點解可以咁...
    憎佢又要同佢係埋一齊? 為乜要搞到自己咁唔開心呢?
    佢又唔係妳既家人, 家人就話無得揀姐, 幾唔鍾意都要係埋一齊.
    但男朋友唔同喎, 妳仲可以揀, 不過係咪真係要搞個令自己咁忟憎既?
    我認為拍拖係甜蜜開心既事, 無理由咁惡劣都仲繼續落去.
    盞第日睇返轉頭, 係一大個傷口.
    唔通仲係要等到有一日, 妳仇恨佢極深, 深到想佢死至分開?
    咁似乎但可怕...

    回覆刪除