2009年2月13日 星期五

唉...几日無得上網

因為buy 左部新電腦...所以要set yup 番d 野....唉..叫老公buy 個rounter 番黎..help 我set 晒d 野去上網..攪左三日都攪ng 掂...結果仲攪到我個部主机神左...唉........真係救命..我真係好想我自己老公係識晒所有野...可以咩都係自己ge 男人攪掂..你話几好a.....
結果..我自己攪掂左.....部notebook...不過部主机未知得ng 得..

講番我公司..今日有同事打電話黎try 我口風..唉......俾人知道左我nursing 個度衰左...e + 又俾老細迫我..又叫我留低....真係衰......不過暫時又未搵到野做...今日又help 佢做左40k 生意...我真係好笨好笨a...........

話時話..今日見個個客個face 几似谷德chiu...仲好攪笑...我拎晒佢d 貨走仲笑笑口..之後又講笑問我係咪同邊個邊個客拍拖..又問我係咪成日同d 客去飲野..又問我係咪好多客追..我答佢:你咪傻la.我E D ..做野就做野架LA MA...點知佢同我另一個客勁fd...之前係同學黎ge..即刻打電話俾個客同佢講:喂..你條女係我公司wor...都唔明....點解d 客個個可是咁樣吹水..講野講到似陳陳....其實都係講笑=.=""真係利害..

岩岩九點半..又有另一個客打黎..話用岩d 貨..個效果唔掂......-,-9點半都俾人complaint d 貨無效...几high..ok 關電話先!

沒有留言:

張貼留言