2009年2月10日 星期二

一個星期ge新開始

距離我last day 又再近一日!!真係覺得自己好fool....竟然係星期一同公司做左220k ge數-,-""仲一次個拎埋票番公司。老細勁cheap~見到我有本事一日跑到一個月ge 數...無lala 加碼..叫我做夠500k..我心諗..你係咪傻左a?我28 就last day la...我已經覺得自己無lala 做左220k 好唔抵...仲叫我跑咁多我無comission ge 單..你痴左邊條筋a?所以無野..拖到28先算

又講下我老豆...真係勁煩...我一番到屋企就話a 媽叫我飲湯..我已經第一時間飲左..過左5mins 再係room 叫出黎:飲湯a...我答:得la..飲左.....再過多10 mins:快d 飲湯la...我都好唔耐煩:我飲左la..一番黎咪答左你lor....我心諗:真係好煩a....由細到大都係聽到佢把聲就憎佢...之前佢仲打過我...惡過我...嚇過我a 妹..同我...所以我真係好憎e 個人..............好憎...真係好想帶埋a 媽同a 妹離開佢..雖然..e + 佢比我同中學個時候對屋企好左少少..但係我細過時候佢所帶黎ge 壞東西係點都好難可以抺去la...當時發生左d 咩事其實我唔太記得...都唔想記得...只係知道佢從來都唔係一個好老豆lor.........

好講番d 開心野先...元宵佳節同男朋友一齊過...好sweet~但係今日就問過情日節好多地方都full 晒..又唔想去食自助餐....set din又覺得好唔抵...唔通又要係屋企度過?!

1 則留言:

  1. 咁其實份工做住先都好呀....做生不如做熟
    同埋佢真係要留妳, 妳咪同佢BARGAIN囉
    嗌佢OFFER好D, 俾妳做正式員工囉

    其實任何工作都會受氣GA啦... 邊個知依家份係最差, 下一份會更好?
    而且受過氣、捱過, 係磨練, 對你既EQ有幫助呀

    回覆刪除