2009年2月8日 星期日

睇左崖上的波兒同家有喜事2009

今日係屋企用新電腦睇online movie....清就唔係話好清..不過就好順好正a~攪到我忍唔住係屋企做左一日電車女...勁powerful..

好先講下崖上的波兒...都几岩小朋友睇ge..個波兒都几可愛a...^o^不過今次又係get 唔到宮崎先生所表逹d 乜野...成部戲我只係見到小朋友之間純真ge 愛za....仲有可以提下就係波兒個媽媽都几靚a~好似仙女咁a^^ nice^^

再講下家2009,我覺得几好wor..好有似曾相識ge 感覺...雖然今次change 晒人..得番三姑同8嗚,但係e 對歡喜怨家都係好似以前一樣...我覺得佢地都可是做番當年佢地個種感覺..
另外中基一向都係攪開笑架la...不過佢同星爺比..我都係鐘意星爺多d...因為我一見到周星星個樣就已經好想笑....
古天樂又真係一個几大ge 驚喜黎架wor..可能我都几鐘意佢la..我覺得入場都係睇古天樂都值回票價架la...我覺得古天樂e 度真係几有新鮮感.....
不過成部戲ge 笑位我就覺得比之前個d 少左dd lor...又唔係無ge....d 人成日跳舞都覺得几悶...

可能以后又會少左出街...街上又少左個靚女..多左個宅女lu^^

沒有留言:

張貼留言