2009年2月23日 星期一

在講多一件事..今日有人應承左我..放工一齊去睇去邊度玩~結果呢?我放工..係黃大仙番jordan..企係某人公司樓下...諗住未到7點.仲可以準時接放工...一齊去信和睇下去邊度玩...順便再解釋下去korea ge 目的...因為知道係電話講都係嘈交多...

點知..我send 個sms 問放工未...答覆竟然係:係稻香打緊邊lo....
我覺得...點解一個sms 都唔同我講....點解要咁對我?...我覺得e d 野先至叫做無交帶lor..你有几多次無交帶a?你咪又係同公司女同事去食飯...咁我又可以點a?點解only 你個可以嘈我e 樣個樣..無中生有...我夠可以掘你同全公司d 人有路la!係咪食個飯就有路a?我夠見到你同公司女同事hee hee ha ha la..咪係笑下又有路a?

我想講..係咪白痴架?!咁唔信任..就唔好講話愛我la......
我知道工作做野已經好辛苦..我唔會講埋d 癈話..問e 樣問個樣加重別人負擔lor...我識得體諒你...你有冇諗過點先叫做體諒.....你有諗過....三句唔埋..兩句問..一句就嘈la...

講埋:咁我以后咩野都唔問lor
唔係出自真心ge 唔問lor......e d 唔叫做體諒...e d 悔氣話.只係會令到自己另一半唔開心...如果只係想我開心ge...又會ng 會講出:咁我以后唔問la!得未a? e d 野la

沒有留言:

張貼留言