2009年2月23日 星期一

無言

今日算係叫做升職日....事關我本身e 個月就last day 架la ma...個個都知我想走..但係我老細..真係一個top sales...-,-'係我未搵到工ge 情況下...佢竟然出左個offer..我覺得都好吸引...就係我已經唔係一個sales..我e + 係一個做reception ..但係個職位就叫做:product specialist...工作範圍只係留係公司...聽下電話.求其老點下d 客..hold 下小型function..俾d 客得閒黎玩下傾下計...咁就算架la ma最緊要係彈性工作時間....仲有薪金保持不變....仲有一次去korea training 5日..見下世面ma丫~晚机去~早机返..其實我真係諗住去hee hee haha.因為職位唔同左架la ma...變左應酬個d 都已經係不必要架la!

但係就係因為去training...竟然又同bf 嘈..
佢:人地tum 你几句話有得去training 你就留低?你唔係一早話要走架咩?
我:我都要做野架ma..我又未搵到野做.咪做住先lor
佢:唔去韓國得ng 得??!
我:但係e 個机會好難得wor..
嘟........(佢cut 左我線)


過左几個鐘...再打黎
佢:唔去韓國得ng 得?!
我:我係去做野a..唔係玩架!
佢:你一係揀去韓國.一係揀我!

點解要咁樣揀?!..我工作都係唔想佢咁大負擔姐?!我工作都係想將來可是早d 同佢組織一個幸福ge 家庭姐..我工作都係為左自己屋企人有安樂窝姐..我都係為工作姐..咩叫一係揀份工一個揀佢a?佢可ng 可以毎個月俾萬几蚊俾我養起我.買楝樓俾我住!毎個月水電煤食都唔洗憂?仲有我屋企個個月都俾5k 家用係咪可是help 我負擔?

我真係好想講..我咁辛苦出黎做野..我真係有好多苦衷...人生在世..好多野都係身不由已..我又唔係去偷又唔係去搶...我又唔出賣d 乜野..我想話..公司留得我..我係靠力令人覺得我有利用價值先留我lor...我夠想唔做la..有邊個想出黎咁辛苦做野姐?!令住公司人事個d 我都覺得好煩架.....點解講到我一去韓國就會sit 底俾人姐?!我想話..我大個女架la..好多野我都識得say no lor..有好多野我會自己去決定去留...如果我真係d 唔正經ge人..我就唔會定立一個目標..去為左目標而奮鬥...定係一直都只係我有結婚e一個目標...而我ge 另一半...就覺得錢係變出黎就有呢?

點解要我咁樣揀...唔通揀工作..就代表唔愛對方la 咩?點解唔諗長遠少少..我做野..係為左乜a?

1 則留言:

  1. =o="
    (真係無野好講, 只能O咀...)

    不過我覺得妳都犀利ga啦, 工作既人事差(唔係真係好離譜), 你可以硬起心腸辭職.

    點解個男朋友咁不要得, 妳都仲可以同佢一齊?

    既然妳心入面一直都為未來同家庭咁有打算, 點解一個咁唔值得你花心機同時間既男朋友, 妳都仲可以心軟係埋一齊?

    咁樣真係好委屈自己, 亦不見得對未來有好處.

    毫無可取之處既男人, 周街都係, 點解係要呢一個?
    日日換畫都仲得啦!

    回覆刪除