2023年2月18日 星期六

2023年 久違了3年的滑雪之旅

 話說我對上一次去滑雪係2020年的三月,

由於工作原因 ,所以不能在三月比較平的日子去滑雪,

而且COVID-19 開關後 ,我己經急不及待地11 月衝左去大阪一次,

跟住就係二月呢個滑雪TRIP 機票價錢係日日睇 ,有無平D  、有無平D 結果兩次都買到唔算太貴的機票。

講番今次去HOKKAIDO 我地行程己經係改完又改,



最後改到係機場租車- 自駕去洞爺湖萬世閣酒店浸溫泉-自駕去留壽都滑雪-自駕去二世古豪華RESORT住6日還車- 最後一天坐機楊巴士直達機場。

第一日仲好開心,浸真湯, 影左好多相。



不幸就在第二天2023年2月11日7:30 PM發生 ,因為第二天在留壽都後驅車到二世古食好西時, 條路是山路 ,很黑 ,沒有街燈 ,而且好大雪 ,,能見度只有兩至三個車位 ,我地睇住GOOGLE MAP導航慢慢行,

結果入左一條在冬天是封閉的道路, 而且當看見前方被雪封住之後急停也停不下來 ,結果炒入雪堆之中。





不幸中之大幸 ,我地無反車, 而且雪板都留在留壽都 , 雖然無反車 ,但係成部車都傾側左 ,入邊D行車全部壓晒落一邊 ,如果唔係肯定所有人都重傷。



驚魂已定的我們試下打電話CALL 拖車求助, 但是我地買的只是WI-FI 卡 打唔到電話的 ,所以下次至少要買一張係打到電話的上網卡, 被困車內 ,手打唔開車門,手 在無助的情況下 ,手我地只能打110報警求助 ,手但係由於對方都是用日文溝通 ,我們也很難告訴對方我們的正確位置。

好在車窗還可以打開 ,所以寶寶爬出車外 ,佢睇左四周圍的環境發現車所在的位置是安全 ,不是崖邊或樹上, 但是 ,當時超級凍, 好彩 ,我都可以由副駕爬去主駕再爬出去。

這個時候,好好彩有位當地人在家中見到我地架車炒左, 主動過黎幫我地手。
佢真係好好人 ,幫我地報警 幫我地用日文同警方報告位置 ,又幫我地挖開D雪 ,等呀妹都可以响車入邊出到黎。
在等待警察到來時 ,他還自發地買了熱朱古力給我們飲和暖手 ,真係救命之恩 ,感激不盡 !我會多D為佢唸經 ,好人一生平安 多謝這位當地人😁 。有左佢我地個心由內在暖左出黎 ,真係雪中送炭的感受 ,好感動。

結果由7:30 攪到零晨12 點, 部車終於都拖左出黎 ,架車都幾傷, 好彩買左保險 ,不過唔知點攪,所以番到香港先算 。
當晚 ,拖車司機幫我地CALL 的士 最,後 1AM  ,安全到逹豪華RESORT, 車錢係14K YEN ,
真係好彩人無事 ,安全最緊要😀。






沒有留言:

張貼留言