2011年11月4日 星期五

十月頭, 泰國遊


早前遊泰國, 一早左泰國就有水險了, 這是第一次的旅行呢, 有一班有趣的團友, 一直都沒有什麼悶場, 也是我跟男朋友第一次出國遊玩呢

唯一可惜的就是去過了大皇宮(grand palace) , 壁畫沒有細心看清, 現在或將來不知能否重現眼前呢, 幸好男友安慰說: 總叫做去過一次

酒店的房間看出去的夜景

這是泰國的架空train

這是在水世界中看的一條白蛇,拍了很多張才看到我的樣子

大皇宮的建築物, 很有泰國特色




泰國綠茶ice cream, 味道香, 有綠茶味, mama 地

我第二天的戰利品shopping 女人最開心

美食蟹黃卷-有好香荷葉香, 混埋蟹黃香,感覺別有風味

美食黑淑蟹- 黑淑味重,都几辣,但很有蟹香,惹味

美食炸虾餅-真的很有虾味, 沒有面粉味,最緊要係個醬, 香港很難吃得到

美食-大虾-真的要重點介紹, 這個虾很大隻, 最好味的是虾膏,很少找到咁大隻仲咁多膏的虾吧,虾身肉細嫩香甜, 虾膏甘香可口, 愈吃愈停不下來

這是沒有開完的siam夜市, 入邊真的什麼都沒有開, 只有几間店子開左, 但可以講價講到好平, 我都忍唔住買左d 香扇( 背向鏡頭的是男朋友)

同男朋友合照(當時仲未知道入邊乜都無開=.=)

這個叫做什麼蛋餅-味道可以,都几香口,送beer 几好, 但我唔飲beer

炒雜菜-不知加了什麼下去炒, 炒得既香口, 又唔多油, 好味

這個是在扎道扎入邊食的面, 其實我係叫湯面, 唔知點解俾左d 咁ge 野我, 不過都几有驚喜, d 汁酸酸地几開胃, 仲有個d 著片真係趣到停不了口, 可惜只係得几塊, 個面就只係一般面扎埋一久咁但係無味ge, 一定要點野來食少可入口

e 個就係必食的生虾刺身, 個醬好食到不得了, 我形容唔到, 去到泰國是一定要食的美食

這個是香口的蠔餅, 都係都係送beer 一流, 都係個句我唔飲beer

這個叫做野菜,我在香港沒有食過, 因為我唔係咩菜都食,不過都炒得好好味, d 菜本身個味有d 苦苦地, 但係炒完之前香香地苦苦地, 都几特別

這個是只包皮

配件包皮一齊食的咖喱蟹, 咖喱香濃, 有少少椰味, 但係都可以接受,椰香混埋咖喱又真好味, 蟹肉鮮甜多汁,真係百吃不厭

這是唔記得左咩墨西哥汁意粉, 意菜中可以食到, um...無乜好講, 正常都係咁gei 味

係另一間的大虾, 這間的虾膏仲加多, 兩間唯一唔同的地方就在個汁方面, 這間是香甜d, 而前者就較酸, 都係很值得吃的

大皇宫隨影

大皇宫隨影


大皇宫隨影

大皇宫隨影

我后邊是大皇宮的壁畫

沒有留言:

張貼留言