2011年7月21日 星期四

遺留

文字文字, 我自問自己係一個講野唔叻的人, 我沒有本事去表達自己的意見之后可以令人好欣然接受我的意見, 但是我所講的毎一個字都是發自內心的, 從心底打發出來痛苦的呻吟, 都係我的看法

我覺得自己作為"女朋友" 我的不安樂, 是沒有什麼不恰當的。 我理解你係一個有過去ge 人, 只係我同你係埋一齊的時候,我見到ex d 野係我眼前出現呢, 我就會好唔安樂,我個心會好唔舒服,我有嘗試去自我調劑, 但係我毎一次見到都會唔舒服,我唔理用什麼方法, 總之之後唔要再見到, 一見到呢,我就會唔安樂架la, 就係咁simple 姐,咁都嫌我煩, 我覺得我只係出自正常女人的妒嫉。


1 . 相片-我會想問, 你對她是否很留戀?很想她嗎?還是覺得跟曾跟她一起令你很驕傲?
我跟你還未有一張合照是放在你的電腦之中呢...開始就講, 見唔到咪無事lor, 但又難保我有時看下相, 看到甜蜜寫真, 唔扯火我就唔係女人啦, 放係一個我永遠都搵唔到的地方, 咪乜事都沒有lor,


2. 日常用品(包括衫  褲  鞋  襪 杯 化妝品 護理品等 , 留著那是不是依戀?還是等她一天會回來用?還是俾佢間唔中上黎?)
人都不在了, 留著做乜野?要番黎拎就一早拎左啦, 唔番黎拎即係代表愛理不理啦,咁即係佢都唔想要啦, 不明白點解要咁concern 佢沒有說過不要? 佢ge 野你咁緊張做乜姐, 留係度咪就係等我篤眼篤鼻咯, 一個掉左已沒有任何問題, 她都沒有說過會回來拎走吧..... 咁講白d, keep 住咪就係等佢有一日會番黎拎, 咁即係諗住之後仲有機會contact la, 唔好同我講埋d 野係佢ge 唔可以隨便dup 人地d 野, 佢d 野霸住我放野的位置丫, 銀住我對眼丫, 佢人都唔係度, 心又唔係度, 我人係度心係度, 你都唔willing 去令這些東西消失, 我真的覺得一個走左的人一直都在你心目中的佔有位置而係一個現在同你生活的人是比不上的咯


3. server 上的文件檔-最"銀耳"的對答
有一日, 我看到server有一個以女性命名的file, 我問係邊個? bf 都好大方咁答係前女友的, 我可以毎次開網絡電視都要看看這個女士的名字, 同埋女人好記仇, 我已經知道佢叫咩名, 之後我對e 個名就會好敏感, 我都好收火, 沒有即時爆發, bf 都好識做地講: "我會移走佢", 我唔知道移走是什麼意思, 但我對移走的定義是說不會再讓我看見, 我聽到這個說話我覺得好舒服, 所以都沒咩點
過左兩日我仲見到這個file 是存在的. 唔緊要... 可能沒有時間或者已經唔記得左答應我會"移走佢" 都唔緊要
今日, 我這個喇叭愈想唔理就愈受不了, 終於提出對server上的文件檔的名字問題, 今天的對答令我唔知講乜野好

BF: SERVER上D野係人地架MA, 又點可以粒聲唔出DEL 人地D 野( 但他之前說過會移走的, 我諗我唔可以燒落DVD 度, 之後俾番佢, OR 豪D SAVE 落手指度俾番人lor)同埋我想話, d 野放係你server 度就係你架la, 你講過你ge 野即係我ge 野, 咁我唔想見到佢, 點解唔可以del?
但係事實係, server上的東西, 如果人地有用, 就已經dl 番落黎自己keep record lor 做back up la 咁又同人地keep 住做乜q 野ar?定係你願意咁俾佢自己鐘意用下個server 放下野, 咪用下你d 資源lor, 分左手, 原來仲可以享有咁多野架?咁即係未係好斷得晒la
乜野都話係人地ge 野人地ge, 咁我想問下,邊d 野係我架? 我真係唔慣要見到前人留下咁多足跡俾我看見, 掛名是我的東西, 但係其實又唔係

如果你真係change了file name, 唔同我講, 我都唔會理你la, 至起碼我唔會再見到敏感字眼吧, 我咪當你del 左lor 但係
你竟然說:"我改左個名咁得啦掛, 再inform 番佢改左咩名, 咁得啦掛'
咁即係你預左佢會繼續用, 都沒有諗過"斷晒"啦, 我估唔到真係咁誠實地暗示俾我知, 你係預左俾佢隨時番黎再用你的任何野ge~~


4. 密碼鎖-你說三年都沒有轉過pw, 就是暗示給机會俾前人自出自入吧, 不對嗎? 你還沒說過等了很久她都沒有回來汁番d 野走....那不就是有根有據嗎?你可知道這個說話可以令我几無安全感, 至少你現在還是等待中...


以上種種條件之下, 都證明你愛你的ex 比現在愛我的深, 人是有比較的


我不用你刻意去做令我開心的事, 我只想觸不了令我不安的事我就足夠了, 我什麼都可以沒有所謂, 但對你..我可是很有所謂的


你說我鐘意同你玩愛情遊戲, 你真的不了解我, 我是盡量去掩飾我的不滿, 是不想有什麼爭吵, 我真的不想煩, 我知道你都好busy 好多野做, 我都唔想增加的你煩惱....因為我好了解自己, 第二日起身訓醒覺我已經乜事都沒, 只是令我再看見才會再生氣...
你說我對你有什麼不滿不滿, 不到你家去就不會再看見令我不滿的東西, 你要留下她的東西, 那我唔俾機會自己接觸令自己不安的東西

那麼你就留住你值得留的東西吧

2 則留言: