2009年6月22日 星期一

可疑人物..

6月21日~星期一!下午2:15 至2:30 左右..我正想出街..我一出門口...行過樓梯..我見到下層有一個人影...

我行過樓梯之後再向下方望清楚..我見到一個陸軍裝髮型;帶金絲眼鏡;著住白色好似底衫咁ge tee;短褲ge男人...係我ge 下一層...鬼鬼祟祟,好似想係我睇ng 到ge 時候衝上黎...佢好鬼祟..因為佢當時ge 動作係用背貼位牆,好似想放輕腳步咁偷偷走上黎咁....我見到佢ge 動作係好似捕住我...等我一行到走廊中間就衝上黎搶我野咁(因為我之前俾人打劫過,所以我好sensitive) 我見到佢望住我..我又望住佢..佢成個人hold 住個個貼住牆,好似同人玩捉迷藏一樣但係俾人發現左ge 姿勢...

我覺得佢好可疑..我覺得佢可能係變態佬...我覺得佢係打劫者or 偷完野ge 小偷.....我覺得佢當時對我生命有威脅,所以我即係跑同埋叫救命,我驚佢衝上黎拉住我or 打我..我當時真係好驚好驚..叫救命..同埋係個走廊就叫.....

之後有d 街坊出黎問我咩事,我就話見到個可疑ge 男人..唔知想係度做乜..可能想偷野定搶野..之後有個衝坊,送左我番屋企..之後我就唔敢出街..

好彩今日同比比一齊番工...聽日要同媽咪一齊番工

沒有留言:

張貼留言