2009年4月14日 星期二

好想離開ge 心態又浮現...

勁攪笑...今日著高跟鞋番工...屈左右腳三次......仲俾人串..唔識著高跟鞋就唔好著咁高la...
我回應:條路唔平姐ma....

點解又會有e 個離開ge 心態出現呢??首先..我覺得老細好有問題la...明明應成左claim 車fare...但係又唔同會計個邊講wor..攪到d 同事係度話無得claim..因為會計個邊唔知...心諗..收皮la...我為左十蚊同你嘈....算..無得claim 就算...e d 就係我積積埋埋一大堆怨氣之後要走ge 其中一個原因....

老細又係度扮傻..話我最熟lab 個d 野..我話:我岩岩讀完出黎..我沒做過..我咩都唔識架...

老細:咁你study 下la...不熟讀a~你覺得e 著product 我地做...掂ng掂丫拿??不如你出去睇下有冇人buy la

我話:我唔明你ge 意思wor...

老細笑....haha...er....總之你睇熟d 先la..e 隻product 靠你架la...

pk la!!我marketing 十九几萬樣野都未攪掂a...超勁...我有三頭六臂咩..我小人物黎架za..乜都唔識架......得閒又俾d 野我做..做做做...做到我e + 日日都唔知做邊樣先好...黎緊may 亞洲大型ge function 又黎緊la..個floor plan plan plan plan 左几十次..都俾死野reject...一改再改...想點姐..之前send 個plan 俾你又唔話有問題...整左個time table plan 晒几日training...又話,ai..我都係唔想俾e 間公司hold 一個training a... fuck..e + 要諗個time table 我要plan 晒好多野要request 個 supplier 出俾我地架..e + plan 好晒份list..一個唔該..我唔攪a ...不過我攪多b c d e .......想我死咩...成日都係咁..早又唔講wor... 食蕉la

沒有留言:

張貼留言