2009年3月27日 星期五

買水晶記

e + 番工雖然係好忙~但係都算番得好開心...起碼日日做ge 野係自己分配...唔係電話黎到就要仆出街個隻...又唔洗俾d 客煩...又可以因為唔係做sales e 個度..可以大大聲同d 客講:你收皮la!so good!!咁ge人工..算係咁架la...

同埋為左help 屋企人買個保障...我幫自己買左保險,包括左:人壽+危疾+意外+住院 保費都算叫做affortable ge~因為大家都話我..好顧家...我知道我自己對頭家都好重要..由其係經濟方面....所以如果我touch wood 有d 咩事...屋企就打回原形..好難過呢...

好~講番buy 水晶..我地去左間tst ge 水晶店度買水晶,初初同iris buy~~之後男朋友黎到...個老闆話我男朋友係犯賤格...有人無乜權,但係情勢波動大,猜疑心重,妒嫉心重(原來e d 明眼人一睇就睇到)而且35 years old 之前有數ng 到咁多段桃花...而且件件都好入肉(真係愈聽個心愈驚)

而我呢就係35 years old 之有兩段最入肉ge~..~不過個老闆都講左d 野几岩聽,就係我條命同我男朋友條命夾...因為我bf 勁小器..而我就勁大方,岩岩好一凹一凸~所以我就到佢...話時話,我地一齊都已經有年半la...而望我地都係對方ge 最後一個伴侶la....

講番之前情變事件..到今時今日男朋友都死口唔認..但係我同朋友傾計..個個都話:

你咁冧善..佢有得一次就有第二次架la...到時你咪仲傷心

好今次佢唔算斷正,但係事件都好嚴重..真係傻ge都知佢同m 小姐有曖昧la!好la 當佢e + 一排無野..當你放低介心個時..佢咪又黎第二單or 番吃m 小姐lor,同公司..正所為近水樓台~先得月.你等住俾佢地兩個hurt la

你今次咁都忍...佢可能會變本加厲!!!到時佢斷到正一正,你先同佢散a?!佢e + 已經好大嫌疑la wor!!!

wa..真係勁...俾左我一早同佢開拖!如果佢偷我錢,係條街都發din我都可以認.但係e + 講緊係第二條女同自己條仔講:如果我同你一齊.你會ng 會同你女朋友分手wor...到左e 步,仲點忍a?

其實所有客顴ge 條件..真係傻ge 都知佢地兩個一定有曖昧行為,係e件事上邊...我已經流左唔少ge 眼淚...都已經失去信心....

一百個人入邊..九十九個都會話...傻女..放手la....但係我就第一百個...係e 件事上邊..我的確係已經被嚇到魂不附體,但係今一次..就算件事係真到好..我今次都會原諒佢...但係我會嚴格地對佢進行監察期!希望佢已經唔好再有任何其他人的sms,msn,電話,or 其他接觸,而且佢答應立即搵工,離開e 間公司..只要我下次再發現...我答應自己..我唔會再俾任何理由or 借口去呃自己,我唯分手e 一條絶路

沒有留言:

張貼留言