2009年2月4日 星期三

復合日

過唔到几日....bf 又去番我屋企度tum 我.......雖然今次都係空空兩手.....但係我都原諒左佢...算la..愛情係偉大同愚蠢gei.....

工作上無咩特別~~都係咁見客同埋做野...e 几日都無乜單...好多~e 個月唔過5萬就死硬lu!!

睇完pansy 個blog~知道係大陸水土不服~病左成個holiday....><"真係勁慘~如果係咁講我都好好彩la wor ,我番大陸又唔會有咩唔舒服...不過就會因為去次所要自己打水....所以好小開大...但係始終都係城市....廣州同hk 食ge 野又唔差得好far.....所以好彩無乜事...希望pansy 快d 好番la^^

講起番廣州..真係要講下e 個恐怖經歷....其實我住係城市度..一開水喉就有自來水...但係由於我公公唔飲屋企ge 自來水..堅持要飲山上ge 地下水...wa.....惡夢就開始la.....
有一日!!12點几俾人叫起身....嘈嘈嘈...之後搭死人公共巴士.....勁鄧....鄧..鄧..條路又唔平..加車d 機器又嘈到爆炸wor!超勁!!搭左個半鐘頭車,入到鄉鎮地帶-漁沙坦...
wa!真係勁恐怖....落左車仲要行40分鐘(至少)上山law 水..shit....條路兩旁..滿怖垃圾...條路中間..有我e 世至驚ge 野-老鼠!!!!!!!!!!!!d 老鼠都唔知係咪手拖手過馬路,行三米就見到一隻死係路中間...俾車車到好似d破布咁....又俾d dusk 攪到佢變左同條路一樣色...至慘就係我一眼就認出佢地個條死人一間一間ge 老鼠尾同埋車扁左ge 頭......所以我一睇就知係唔知死左几多日gei 老鼠......救命...條路有咁多...我不得不行埋一邊....頂!!唔行埋由自何....一行埋邊少少...有個垃圾筒....勁臭...垃圾筒好full...見到筒內有三條老鼠屍體同d 垃圾一齊突左出黎..仲有一隻無左個頭ge 岩岩就係我腳邊.....嚇到我飛起a!!!!!!!!e+ 諗番起都仲好驚...wuwuw....我唔想再行咁ge 路a....至慘就係回家都係要行番原路走!!!
再行入少少...臭氣衝天......d 雞a....鴨a..鵝a...wa...乜都有...係咁走黎走去...無籠俾佢地住架wo....通處走..又係咁係度叫...擋住晒條路...行過佢地個時係度拍翼....wa>>..<< d 臭風連埋d 毛 fufu 聲...勁臭之餘又勁污糟...真係好恐怖..........仲要再行上山...几條大狗...見人就吠...真係嚇到傻a.....
仲要公公係度勁串...你地e d 城市ge 小姐..見到小小野就大驚小怪......要多多鍛鍊先得架ma...wa...我心諗..你見慣見熟就話姐..我e + 十年都唔見一d 咁恐怖gei野a...驚都好正常za wor....~我又唔係驚到調頭走...我都硬住頭皮崖到law 到水先走架..我諗我已經係好崖得個za 人黎架la wor-,-

沒有留言:

張貼留言