2009年1月22日 星期四

公司的團年飯

今日本原係公司團年飯,又係我老細個老豆生日~~第一次見老細個老媽同老妹~wa~兩個都keep 得好靚wor~~由其實佢妹~的確係靚女一個,仲有佢老婆~愈睇愈靚~~心情好又事業有成,係人都靚la

話就話團年飯..其實係批點大會...頂~~個同事係咁係度話:唉..我收好夜架ma~點似得d 人5 點就close 電話.....唔得佢死~全世界係度...爆我老蛇~我心諗..你仲蛇過我la~10點几先番工,全世界都維護你,得閒煲煙,唔知去邊度坐,成日扮busy~我的確係無你咁忙,你蛇我都無爆la....衰仔!仲話:wo~唔係話你~話有d 人姐..."我心諗~我係過左6點就關電話架~你吹咩?!不過你掘我5點關電話就有問題!"

食飯食就11點9先走~~去到車站又走左架車~真衰~
番到屋企12點几~~累死人~打blog 訓教~聽日仲要番早~超busy

沒有留言:

張貼留言