2010年7月11日 星期日

聰父結婚

7 月10 日 2010 年, 係我由細玩到大ge 聰父ge 大日子~
聰父細個成日都黎我屋企打机, 我婆婆最鍚e 個外甥, 我食親乜野, 佢都會有份, 同我一人一半, 我仲記得細個食蒸水蛋, 次次都係佢分開三份, 個人都公正, 不過我次次都勁快食晒自己個d..之后扮晒野, 食多少少佢個份~~所以感情都算唔錯~~估唔到失驚無神, 茵姨話俾我知...佢要結婚!?!??

佢長大左之後...就係一個正中宅男, 我無諗過佢有女朋友拍左咁多年拖...竟然仲結埋做夫妻?!
可能我覺得佢都仲係一個白痴仔..所以無諗過佢會成家立室, 仲咁突然?!

我都番左大陸飲佢個喜酒, 我同聰父咁close, 我都係第一次見佢個女朋友*now 係老婆.....
去飲個度...好有親友, 我個個都唔係好識, 我識個d 即係親少少個d 又唔知坐晒去邊, 所以我都無乜走黎走去, 我坐係度食only..我一直都唔係咁鐘意大陸個d 所謂有錢親戚...成日都覺得我屋企好窮, 周維唱話我好窮, 仲養貓諸而此類... 我唔係咁鐘意聽e d 8 掛野...我又覺得咁話我屋企我覺得好難聽, 雖然我屋企真係窮, 我又真係有養貓, 但係我又真係唔知點解一場親戚又咁樣拎人地d 野黎唱lor~自己耳仔聽到覺得好撚煩, 同覺得d 長舌婦好撚仆街...

都飲得唔係咁開心~~番屋企又要拖地~~
貓貓生活得健康~但係銀仔仲係柯nancy...>..

2010年6月18日 星期五

唔要寵物前請看看

我看到網上的文章, 很想分享出黎~可能因為自己都有養寵物, 所以好感觸

有人在美國用七千美元買了全版廣告來刊登這篇文章~(唔要寵物前請看看..很感人!!)
倚 著你,是我一生中最快樂

當我還是傻裡傻氣的小狗時,一舉一動都會令你樂不可支。
你稱我為自己骨肉,喚我作心肝寶貝。雖然,我解剖過你幾
個枕頭,咬爛過你不少鞋子,但我們還是成為了最親蜜的朋
友。



我記得多少個晚上,我在被窩裏,鼻子哄著你,聽著你說秘
密、說理想、說夢話。噢,那是多美滿的日子。我們一起散
步,一起奔跑,一起遊車河。你上班,我會晒著太陽,半睡
半醒的等你回家,有時夢見你,有時想著你。

另有新歡

你愈來愈忙了,除了工作,也開始拍拖。我仍然每天等你,
在你心碎 、失意時安慰你;無論你對或錯,我都只會默默支持你。你
回家,我當然雀躍;嗅出你戀愛的喜悅,我更欣喜若狂。

她,現在是你的妻子了,並不太喜歡狗,但我仍然歡迎她。
我對她唯命是從,嘗試用熱情感動她。你快樂,我便快樂。
嬰兒一個個出世,我和你同樣興奮。看到他們嬌嫩粉紅的肌
膚,嗅著他們的氣味,令我覺得自己也是父母,我也想照顧
他們呀。但她,和你,卻擔心小孩子的安全,最後,我不是
被關在工作間,就是給困在籠子裏。唉,我是這樣的愛他們
;愛,卻把我囚禁起來。

小孩子慢慢長大,我終於成為他們的好朋友。他們扯著我的
毛,戰戰兢兢地走出第一步;他們用小手指戳我的眼,好奇
地拉開我的耳朵研究,又熱情地吻我鼻子。他們怎樣搞,我
都無任歡迎,畢竟,你已經很少和我玩。我願意付出性命,
來保護他們。我會鑽進被窩,聽他們的小煩惱、小夢話,我
又會和他們一起,等待著你每天回家開門的鑰匙 聲。



被遺棄的痛

現在,你要調去工作,公司為你租的大廈不准養寵物。你為
「家庭」,作出了理性的抉擇。只可惜,沒有人提醒你,曾
幾何時,我就是你的「家庭」。很久沒遊車河了,我真有點
興奮,直至,我進入了「愛護動物協會」,貓、狗、絕望、
和恐懼的氣味湧進鼻子裏。你填好文件,說:「我知你們會
替牠找個好歸宿的。」工作人員聳聳肩,一臉無奈。他們都
知道,就算有出世紙,為中年犬隻尋找一個家有多渺茫。




孤獨的苦

你的兒子尖叫著:「爸,不要讓他們帶走我的狗!」你要撬
開他手指,他才肯鬆開我的頸圈。我實在替他擔心,我擔心
你剛替他上的一堂課,會令他一生對友誼、忠誠、愛、責任
,和所有生命都需要尊重的價值產生懷疑。你留下了頸圈和
皮帶,避開我的視線,拍拍我的頭說再見。你走後,兩位工
作人員談起來,說你幾個月前就知自己要調職,為甚麼不自
己嘗試替我找戶好人家?她們搖搖頭,說:「豈有此理!」


以為你回心轉意

工作人員忙得要命,但很看顧我們。當然,每天都有食物供
應,但,我己經喪失食慾很久了。起初,每有人走近「囚室
」,我都以為是你回心轉意,連跑帶跳地衝向鐵欄杆,希望
一切只是場惡夢。後來,我開始期盼會是想收養我的好心人
,任何人,只要把我從這夢魘救出去就好。最後,我明白我
不會是中心其他幼犬的對手,牠們活潑可愛,沒有包袱,我
開始 長期縮在「囚室」一角,靜靜等待。



為愛被犧牲

有天,工作人員下班前,我聽到腳步聲來找我,跟著她,我
蹓過長長的走廊,入了一個房間。靜得像天國似的一個房間
。她把我放上桌子,揉著我耳朵,叫我不要怕。我的心砰砰
跳著,估量著下一步會是甚麼,暗地裏,卻有點如釋重負。
做囚犯的日子,似乎走到盡頭了。我的天性不改,看見她邊
拿起針筒邊流淚,又開始為她擔心。我明明白白到她的情緒
,正如我明明白白你的一樣。

我要離開,但我永遠愛你

我輕輕舔著她的手安慰她,就如從前安慰著你。她專業地把
針滑進靜脈,刺痛帶著一陣清涼的液體流遍我全身。我累了
,躺下,想睡了,抬頭望著她慈愛的眼睛,我喃喃怨道:「
豈有此理!」她不知是看得懂,還是聽得懂,抱著我,抱歉
地說對不起。又匆匆地解釋一切都是為了確保我不用受苦,
不用受遺棄。我去的地方充滿著愛,充滿光明,會比這個世
界更適合我。我用盡最後一分氣力,重重地擺了擺尾,想告
訴她,那句「豈有此理!」,不是對她說的,是對我最愛的
主人說的。我會永遠想念你,也會永遠等你。

我希望你一生遇上的所有人,都和我對你一樣有情有義,都
和我對你一樣忠誠。

*原作者請求大家轉載,為不懂說話的寵物發聲

2010年6月11日 星期五

今日帶左卷卷打預防針~



打完針好累 係咁訓覺~

好彩俾d 乾糧同水佢都肯飲~~但係全日都無柯臭臭~~
觀察左到依加都無發燒個d~同柯, 嘔~~

希望依隻貓貓可以健康快樂咁成長~

2010年5月24日 星期一

我的老虎丸死了.

佢病死了...
估不到...短短3個星期...22日..就在我家死了...

2010年5月6日 星期四

老虎丸病左-,-"

今日係老虎丸黎我屋企ge 第4日.....
佢已經病左....

其實我都唔知咩事, 無la la 聽到佢好似打乞ci 定唔知係咳咁ge 聲, 最令我担心ge 係朝早一d 糧都唔肯食....我好緊張, 成日都無乜心機做野, 攪到好心掛掛, 係咁打電話番屋企問下佢ge 情況.....

放左工, 即刻帶佢去睇獸醫... 醫生又話佢無咩事身體situation ok, 可能係有少少敏感, 同埋作感冒, 同埋耳仔發緊炎, 其實第一日我已經覺得佢耳仔好drity, 用埋pet 用洗耳水同佢用棉棒晚晚liu, 又要pet 用濕紙巾佢抺眼, 可以話服待周到, 日日放工番黎成三點先訓...都攪到佢病左...wuwu500 蚊落樓...下星期要再覆診...

其實好明顯係有人係我唔係屋企ge 時候同佢做左唔可以做ge 事...
wuwu...............好慘...

e +放左奶, 糧 , 同濕糧, 佢只食濕糧少少.......就乜都無食...
又唔玩...

藥又唔肯食...迫佢食落喉嚨都要bu 番出黎....
加入濕糧度連 成個糧都唔肯食...真係食蕉....

希望佢快d 好番la.....
好似個a 媽睇住bb 就死咁..

2010年5月2日 星期日

新加入的家庭成員- 老虎丸登場




恨左好耐~終於我都養貓了~我養ge 係活潑可愛ge-美國短毛, 純種, 老虎丸

拎番黎ge 時候兩個月零10 日大,第一次feed 小動物, 要好好教佢...

貼下佢d 可愛相出黎la~

2010年4月28日 星期三

28/4/2010 是我在twl 的last day

今日係扣除大假以係e 間dental company 的last day.
好多同事都無表現出唔捨得我, 但係sales team ge staff 都會盡趕番黎同我食最后的lunch~
之前同我唔係咁啱牙的j 主動話提以唔好食平野, 要請我食好野( 係e 半年黎關係改善了不少)
但係最后都食左我鐘意食ge 譚仔米線^o^ 老細扮好人~請食米線( 佢平時勁憎食米線), 我都好好~請番佢食一條kinder 紛紛樂( 我平時收埋自己食晒都唔分俾人架)

其實今日都好busy, 要汁晒自己 d 野走, 我平時個位好似垃圾崗咁( 曾經係我的位置發現老鼠食過的豬骨和被咬破的kinder 紛紛樂朱古力一條) 驚嚇度 100%, 所以都要花上一日的時間, 雖然係last day, 但係工作依然不間斷, 都仲係要接call , 又要將手上的materials 再點一次先可以還俾公司... 今日可說係無玩過facebook 同埋工作左成日的一天....因為太忙, 所以都諗唔起有唔捨得ge 感覺~

之後marketing dept and sales team 約出黎食日本放題~發起人為lili,佢叫晒佢個dept d 人出黎 一齊食左個好多甘蝦的日本放題, 我仲食到嘔白po 間野叫做青yip, 抵是抵食, 但係..d 野食so far so good la~

一提~我收左封reference letter , 我個名串錯左~wtf
即刻send 個email 番公司怒罵先~diu a!