正真咁進入一個office ge 工作.....真係好累好累~攪到我e + 病左~十九几萬野~都係唔識ge 咁去攪...真係攪笑~兩個唔識ge 新人一齊攪markeing...超攪笑~仲要一個黎緊asia 最大型ge function~係會展度攪~~~全部decoration 同埋book display storage 都係由兩個唔識ge 靚妹做~~張枱有几高我都唔知la~攪攪攪~真係happy 到暈a~~
除左攪function~我仲要負責埋d display product item....product specialist e 個位真係用腦用到好肚餓...日日差ng 多一點鐘就吹同事一齊去食飯~so good~發揮老實不客氣ge 精神~老細係度..個個都扮做野....而我就大大聲:好肚餓a~夠鐘食飯la~行lor!個個都知道我...食唔飽...會發脾氣架ma>,<"""d 野做極都做唔晒...dead line 愈黎愈近~so good~今日先發揮完我ge 小宇宙...唔知聽日開會講個時會ng 會因為資金問題俾人band 左呢~呵呵~
好多客都問我...做乜唔一齊過korean~我話~我唔去la~~cher..我去korean 唔係好似d 大帝咁...老奉衣來伸手~飯來將口.....我係要做野架...老細話俾埋我男友一齊去..我都拒絕左..今次我都絶la...全世界都唔想我去korea...我唔想有遺天意姐~~
2009年3月16日 星期一
justin timberlake
近期又再次迷上一個型男~justin timberlake~~
我覺得自己都几攪笑wor~一年總係會有几某極度迷戀某一個star~~好似之前又try 過~張信哲la~張學友la~e + 就又justin timberlake~我鐘意佢把聲~鐘意佢衣著~鐘意佢個樣~yo~~通常e 個熱誠會維持一個星期~~過左就又再等下一次ge 心血來潮~~^o^~唔知今次又會有几耐呢?
我覺得自己都几攪笑wor~一年總係會有几某極度迷戀某一個star~~好似之前又try 過~張信哲la~張學友la~e + 就又justin timberlake~我鐘意佢把聲~鐘意佢衣著~鐘意佢個樣~yo~~通常e 個熱誠會維持一個星期~~過左就又再等下一次ge 心血來潮~~^o^~唔知今次又會有几耐呢?
2009年3月14日 星期六
the sims 2~好玩
個個都唔知道我鐘意玩old games...the sims 我一向都係追隨者,我玩過8合1~一直都有keep 住玩~睇住d 人仔行黎行去~真係好開心~~之後就玩the sims2~~因為change 左新電腦~所以可以玩得好smooth~真係好開心a^^~
好la~講番e 几日...心情都唔算太差....不過...老細的確乞人憎..成日都迫我過korean 去做training~算la~我對佢無好感..覺得佢太細超得好過份...好多野都help 住第二個sales 又唔help 我..e + 我change 左pose...又係咁對我...我真係好想叫佢去食蕉...就正如我叫d 客去食蕉一樣~原來坐係office 度..d time 仲難過..平時我一早就番左屋企訓覺ge 時間...竟然都係係公司過...真難捱...几時個市先會好番d a??希望可以快d 好d~我就可以快d 多個机會搵野做la..^o^唔知老細會ng 會炒我呢?
講番個新人.....竟然到左今日...老細問佢係我身上學到d 乜...佢竟然仲話咩都唔係好熟..我真係救命..我咩都教晒..e + 竟然話咩都唔識..早知係咁..我就咩都唔教....激死我..之後d pk 同事竟然左一句右一句咁勸我俾d 心机教佢.wa...我識ge野我都講過俾佢知la...點sell 我覺得好個人架wor..我點知點sell a?!我都唔sell ge...buy 就buy 唔buy 就算架la~收皮!我個時入黎咩都無人教la..我個c 兄乜都話未sell 過..唔知la.....我夠係乜都唔知咁撞番黎la..真係攪笑..我識鬼..我吹水姐ma....真係...>,<"
好~講番感情..~都ok..計劃28 請假去玩..唔知電車可ng 可是代我番一日工呢~希望得la!!!400 一day wor^^
好la~講番e 几日...心情都唔算太差....不過...老細的確乞人憎..成日都迫我過korean 去做training~算la~我對佢無好感..覺得佢太細超得好過份...好多野都help 住第二個sales 又唔help 我..e + 我change 左pose...又係咁對我...我真係好想叫佢去食蕉...就正如我叫d 客去食蕉一樣~原來坐係office 度..d time 仲難過..平時我一早就番左屋企訓覺ge 時間...竟然都係係公司過...真難捱...几時個市先會好番d a??希望可以快d 好d~我就可以快d 多個机會搵野做la..^o^唔知老細會ng 會炒我呢?
講番個新人.....竟然到左今日...老細問佢係我身上學到d 乜...佢竟然仲話咩都唔係好熟..我真係救命..我咩都教晒..e + 竟然話咩都唔識..早知係咁..我就咩都唔教....激死我..之後d pk 同事竟然左一句右一句咁勸我俾d 心机教佢.wa...我識ge野我都講過俾佢知la...點sell 我覺得好個人架wor..我點知點sell a?!我都唔sell ge...buy 就buy 唔buy 就算架la~收皮!我個時入黎咩都無人教la..我個c 兄乜都話未sell 過..唔知la.....我夠係乜都唔知咁撞番黎la..真係攪笑..我識鬼..我吹水姐ma....真係...>,<"
好~講番感情..~都ok..計劃28 請假去玩..唔知電車可ng 可是代我番一日工呢~希望得la!!!400 一day wor^^
2009年3月10日 星期二
分手分手分手
分手分手分手~講左几百萬次...對某人黎講..跟本對e 句說話一d 壓力都無...已經到左化境ge 境界...而我自己都知..我的現任由頭對尾都同我唔岩咀形...點解可以last到今時今日..我覺得完全都係我一個人不停好傻咁原諒同埋等待佢改變......無錯...嘈完之后係會好左几日...過左一陣..又會再嘈過...e d 野都基於一樣野...本性難移!但係事情再次重演又重演..又令我再次意識到我同e 個人跟本唔夾...講乜野都好...講任何一句說話都可以引嗌交...事情到左e 個地步..我又會再次萌生e個分手ge 念頭~其實我自己最清楚~分開比兩個人夾硬要係埋一齊開心...至少我唔洗再為e 個人輕易發脾氣...至少我唔會再夾硬同一個跟本唔會為我而改變去迎合我ge 人一齊....我都明白到...既然唔夾....早d 散好過遲散...因為到將來俾我地成家立室...始終都係本性難移....
如果可以俾我揀...好老實~我會揀一個識tum 我開心ge 男朋友.事事都會以我為先...開心事多過嘈交ge 男朋友...可能內心實際上唔係好愛我多過一個時時刻刻都話好愛我..但係從來無好好咁tum 過我開心,嘈交多食飯,失望多過開心ge 男朋友一齊....至碼~識tum 我開心ge 男人會令我開心....到左e + ..我覺得就算我單身..都無乜緊要......單身咪單身lor..又唔洗死..點解係都自己要同一個跟本唔夾ge 人一齊去令自己情緒咁差ge 人係埋一齊姐...到今時今日ge 我覺得無必要lor......因為我對e 個人...已經切底失望......
初時仲會覺得自己花左好多時間同愛係同一個人身上~希望可以開花結果...但係..一次又一次...e 棵花不停咁落下好多好多ge 花瓣同埋葉,不停咁自我調謝....我仲一次又一次咁去救e 棵死過好多次ge 花.....但係一次又一次咁去救..毎天不停咁施肥..澆水...e 棵花都仲係唔爭氣...都仲係不停咁落葉...令我明白到...只係得我一個對住一棵咁ge 花...莫講話開花結果....連明天仲可ng 可以生存都成為問題ge 時候..我就知道花..跟本唔同俾我種or 同我唔夾...我再花多几多時間係同一梱花度...跟本唔會有開花結果ge 一日......而到任何方法都用過....佢都唔生得好....咁就唯有種過另一盆花.......起碼..下一盆花係一個全新ge 希望....而唔係同一盆不停再死又再死ge 花.點都種唔出果實ge 花..
如果可以俾我揀...好老實~我會揀一個識tum 我開心ge 男朋友.事事都會以我為先...開心事多過嘈交ge 男朋友...可能內心實際上唔係好愛我多過一個時時刻刻都話好愛我..但係從來無好好咁tum 過我開心,嘈交多食飯,失望多過開心ge 男朋友一齊....至碼~識tum 我開心ge 男人會令我開心....到左e + ..我覺得就算我單身..都無乜緊要......單身咪單身lor..又唔洗死..點解係都自己要同一個跟本唔夾ge 人一齊去令自己情緒咁差ge 人係埋一齊姐...到今時今日ge 我覺得無必要lor......因為我對e 個人...已經切底失望......
初時仲會覺得自己花左好多時間同愛係同一個人身上~希望可以開花結果...但係..一次又一次...e 棵花不停咁落下好多好多ge 花瓣同埋葉,不停咁自我調謝....我仲一次又一次咁去救e 棵死過好多次ge 花.....但係一次又一次咁去救..毎天不停咁施肥..澆水...e 棵花都仲係唔爭氣...都仲係不停咁落葉...令我明白到...只係得我一個對住一棵咁ge 花...莫講話開花結果....連明天仲可ng 可以生存都成為問題ge 時候..我就知道花..跟本唔同俾我種or 同我唔夾...我再花多几多時間係同一梱花度...跟本唔會有開花結果ge 一日......而到任何方法都用過....佢都唔生得好....咁就唯有種過另一盆花.......起碼..下一盆花係一個全新ge 希望....而唔係同一盆不停再死又再死ge 花.點都種唔出果實ge 花..
2009年3月8日 星期日
2009年3月6日 星期五
原來我e + e 個位一d 都唔好做
e + 俾人屈住係office..無得早走.又無得去玩..係公司睇magazine 又俾老細罵..真係一d 都唔好玩lor...覺得做sales 個時free 好多....而且老細好似唔記得左我ge工作剛位咁.....成日都仲問我開ng 開到單...
s
仲有一件事令我好激氣...因為公司係以跳pt 黎計commission ge...但係ac 個邊就會以出貨黎記commission....我二月尾個時做多左15k 生意...個度可以help 我跳到6個pts..但係就貨就因為唔夠俾個客..而拖到三月頭先出到貨.....我問老細..咁計落我二月份架..因為我三月已經change 左post la wor~佢話:我地無理由為左你一個改變公司ge system 架ma..! 咁我ge pt 就由6 ~跌左落1...得番几百蚊...我心諗....真係好cheap lor....早知我就唔鬼跟..由得佢算lor
bf ge uncle 已經help 我砌好左部新電腦.....3千蚊...雖然好平..但係e + 市道ng 好...竟然快又要洗一大舊錢.....唉..如果老公可以養起我..唔洗我做就好lu.
e + 我工作都好busy...無咩時間留意a 妹...e + 發覺佢成日掛住玩online game....我知道玩online game 係好浪癈時間同埋會令人意志消沈ge 玩意..平時佢已經無咩點溫書..功課唔多好..做家姐ge其實都好担心同關心個妹架ma....所以我同佢講..叫佢唔好玩咁多..佢都同我勾左手指..只係會星期6 日玩~~因為我做野好忙.....無咩時間睇住佢.如果佢真係應承左我又唔做..我勸就勸左la..以後條路會點行...希望佢識得諗la...因為我都無法..
s
仲有一件事令我好激氣...因為公司係以跳pt 黎計commission ge...但係ac 個邊就會以出貨黎記commission....我二月尾個時做多左15k 生意...個度可以help 我跳到6個pts..但係就貨就因為唔夠俾個客..而拖到三月頭先出到貨.....我問老細..咁計落我二月份架..因為我三月已經change 左post la wor~佢話:我地無理由為左你一個改變公司ge system 架ma..! 咁我ge pt 就由6 ~跌左落1...得番几百蚊...我心諗....真係好cheap lor....早知我就唔鬼跟..由得佢算lor
bf ge uncle 已經help 我砌好左部新電腦.....3千蚊...雖然好平..但係e + 市道ng 好...竟然快又要洗一大舊錢.....唉..如果老公可以養起我..唔洗我做就好lu.
e + 我工作都好busy...無咩時間留意a 妹...e + 發覺佢成日掛住玩online game....我知道玩online game 係好浪癈時間同埋會令人意志消沈ge 玩意..平時佢已經無咩點溫書..功課唔多好..做家姐ge其實都好担心同關心個妹架ma....所以我同佢講..叫佢唔好玩咁多..佢都同我勾左手指..只係會星期6 日玩~~因為我做野好忙.....無咩時間睇住佢.如果佢真係應承左我又唔做..我勸就勸左la..以後條路會點行...希望佢識得諗la...因為我都無法..
2009年3月4日 星期三
勁嬲!
今日maggie help 我洗左牙~~check 左牙仔好健康!!正...多謝maggie~~洗得好乾淨同有心机..又唔痛wor~(其實我年年都keep 住洗架ma)唔該晒~~仲有~~三項tie 人~要加油a!
另外..好激氣..今日我真係嬲到爆
有兩個客share ac 買野..搭單個個話要換貨!~出貨pk話一定要出單個個簽收..~我話~咁d 貨俾我等我自己去同佢地簽收..點解有三支sh13 過年前無貨!過年后番黎~我再問佢law..
pk 同我講話出左貨~~仲有埋簽收單!record check 左係出左貨!
我無法la..我已經話!當時無貨我咪同你講左一定要我自己去同佢地換架lor!!做乜同我出左d 貨佢a...即係要收番d貨番黎再同搭單個個換。。因為想換貨個個係搭單個個客。
之後我上去搵開ac 個個客拎番d 貨.點知個客話佢跟本無收過任何貨
仲話另一個客換貨為何要佢簽收?
佢叫我唔好掘佢話佢收左~如果唔係就報驚
我即打電話番去叫pk 即刻fax張單過去。。因為個客要我解釋!
最后。。條pk去點貨。。發覺個倉就係多左三支我要ge 貨..同樣係個個數量同size!
即係話佢跟本無出。而簽收單..當然佢搵ng 到la...因為跟本佢就攪錯左..張簽收單跟本唔係個個items..
成件事係咁..相信大家都知咩事...但係竟然!!換黎pk 講一句:乜你無check 清楚先上去架咩?
我想講:我check 左兩樣野!check 過公司ac!問過出貨負責人(pk)!show 出黎係shipped!
而最后係到點倉先發覺個倉多左貨?!問題又係ng 係我無check 清楚呢?!
e 件事即刻又令我諗起辭職ge 諗頭! 我跟埋e 單野.我就咩都唔會理!唔好同我講任何有關貨ge野!
另外..好激氣..今日我真係嬲到爆
有兩個客share ac 買野..搭單個個話要換貨!~出貨pk話一定要出單個個簽收..~我話~咁d 貨俾我等我自己去同佢地簽收..點解有三支sh13 過年前無貨!過年后番黎~我再問佢law..
pk 同我講話出左貨~~仲有埋簽收單!record check 左係出左貨!
我無法la..我已經話!當時無貨我咪同你講左一定要我自己去同佢地換架lor!!做乜同我出左d 貨佢a...即係要收番d貨番黎再同搭單個個換。。因為想換貨個個係搭單個個客。
之後我上去搵開ac 個個客拎番d 貨.點知個客話佢跟本無收過任何貨
仲話另一個客換貨為何要佢簽收?
佢叫我唔好掘佢話佢收左~如果唔係就報驚
我即打電話番去叫pk 即刻fax張單過去。。因為個客要我解釋!
最后。。條pk去點貨。。發覺個倉就係多左三支我要ge 貨..同樣係個個數量同size!
即係話佢跟本無出。而簽收單..當然佢搵ng 到la...因為跟本佢就攪錯左..張簽收單跟本唔係個個items..
成件事係咁..相信大家都知咩事...但係竟然!!換黎pk 講一句:乜你無check 清楚先上去架咩?
我想講:我check 左兩樣野!check 過公司ac!問過出貨負責人(pk)!show 出黎係shipped!
而最后係到點倉先發覺個倉多左貨?!問題又係ng 係我無check 清楚呢?!
e 件事即刻又令我諗起辭職ge 諗頭! 我跟埋e 單野.我就咩都唔會理!唔好同我講任何有關貨ge野!
訂閱:
文章 (Atom)
